2015. június 23., kedd

Omlett kicsit másképp :)

Ma reggel eléggé éhes voltam és nem volt itthon csak 1db tojás, gondoltam alkotok.:D



Hozzávalók:
A TÉSZTÁHOZ:
5 ek liszt
1 db tojás
1 ek vaj/margarin
10 ek (szükség szerint több) víz
ízlés szerint só
A TÖLTELÉKHEZ:
ízlés szerint felvágott (én szalámi véget raktam bele)
ízlés szerint sajt

(Palacsinta tészta állagot kapunk)

Elkészítés:
  1. A lisztet,tojást,vajat,sót összekeverem, majd beleöntöm a vizet.
  2. Kevés olajon/zsiradékon elkezdem sütni a tésztát, de amikor beleöntöttem a serpenyőbe már akkor rá rakom a felére a felvágottat és a sajtot.
  3. Kb. 2-3 percet várok vele, majd félbehajtom és mindkét oldalán sütöm szintén 1-2 percig.
Rakhatunk mellé bármilyen zöldséget(pl. paradicsom) garantáltan nagyon finom lesz.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése